Evaluatie


Je doet nooit iets zomaar. Zeker niet op school. Je moet er wel wat wijzer van worden, of handiger of slimmer of . . . je doet het gewoon omdat het leuk is.
En dan is er achteraf de vraag: is het ook gelukt?
Ben je wijzer, handiger, slimmer . . .?
Of was het zo leuk als je dacht.
Met deze evaluatie, zo heet dat met een mooi woord, stel je jezelf een aantal vragen. Het is de bedoeling dat je de vragen zelfstandig invult, in je eentje. Misschien is het handig om dit formulier eerst te printen.
- Wat heb je geleerd van de basisopdrachten? Noem de drie belangrijkste dingen.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . - Wat heb je geleerd van de groepsopdracht?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . - Is het eindresultaat (alle groepsopdrachten samen) goed gelukt?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . - Welk onderdeel of welke opdracht is het slechtst en moet verdwijnen? Geef ook aan waarom.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . - Welk onderdeel of welke opdracht is het best en moet blijven? Geef ook aan waarom.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . - In welke mate voel je jezelf verbonden met Europa? Geef een cijfer van 1 (helemaal niet verbonden, zelfs niet een beetje) tot 10 (sterk verbonden).
- In welke mate vind je jezelf een Euroburger? Geef een cijfer van 1 (helemaal geen Euroburger) tot 10 (je bent 100% Euroburger)
- Hoe blij ben je met de Europese Unie? Geef een cijfer van 1 (helemaal niet blij, nul komma niks) tot 10 (heel erg blij).
- Hoe leuk was het om aan de opdrachten te werken? Geef een cijfer van 1 (helemaal niet leuk, zelfs niet een beetje) tot 10 (heel erg leuk, nog leuker is onmogelijk).