Je doet nooit iets zomaar. Zeker niet op school. Je moet er wel wat wijzer van worden, of handiger of slimmer of . . . je doet het gewoon omdat het leuk is.
En dan is er achteraf de vraag: is het ook gelukt?
Ben je wijzer, handiger, slimmer . . .? Of was het zo leuk als je dacht.
 Deze evaluatie, zo heet dat met een mooi woord, moet dat onderzoeken. Het is de bedoeling dat je de vragen zelfstandig invult, in je eentje. Misschien is het handig om dit formulier eerst te printen.
- Wat heb je geleerd van de basisopdrachten? Noem de drie belangrijkste dingen.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- Wat heb je geleerd van de groepsopdracht?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- Is het eindresultaat (alle groepsopdrachten samen) goed gelukt?
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- Welk onderdeel of welke opdracht is het slechtst en moet verdwijnen? Geef ook aan waarom.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- Welk onderdeel of welke opdracht is het best en moet blijven? Geef ook aan waarom.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
- Hoe leuk was het om aan de opdrachten te werken? Geef een cijfer van 1 (helemaal niet leuk, zelfs niet een beetje) tot 10 (heel erg leuk, nog leuker is onmogelijk).
|